COMPLAINTS

Comments Section

  • Jude Gelig Avatar
    Jude Gelig - 2 weeks ago
    Maaung buntag! Naa koy concern regarding sa amung napalit nga loti dri sa Tawagan, Poblacion, Medellin. Ang main line sa kuryente ubos kaau nga nisangko ug nilapas na niya ang kabilya paras foundation sa amung gipatukod nga balay. Ang problema pa gyud kay plano namo eslab ang taas so dli gyud mahimo nga naay molabang nga wire tungod sa balay. Ang wire, by the way, wala nagsubay sa dalan ug naglabang2x ra sa mga loti gekan namo ug sa ubang bakanteng loti. Sa pagka karon, gistop namo ang construction kay dili gyud safe paras mga panday. Mohngyo unta me nga ipabalhin or padungagan ug pole dri sa amung lugar. Ingon amung selingan nga naa daw bayad! tinuod ni? Dli man tingali namo sala nga dri ninyo geugbuk ang poste sa alanganin nga lugar! Unta maaksyunan ug matagaan me ninyo ug tubag! Daghang salamat!

    CEBECO 2 Avatar
    [Admin] CEBECO 2 - 1 week ago
    Hi Jude, can you send an email to helpdesk@cebeco2.com.ph so we can forward your concern to our assigned personnel. Thank you!

  • Lito Avatar
    Lito - 1 month ago
    Magsige ug pangayo ug email verification, unya kung ako nang i-confirm akong email, invalid signature dayon. Klaroha kuno inyong billing inquiry

    CEBECO 2 Avatar
    [Admin] CEBECO 2 - 1 month ago
    Hi Lito, we're sorry that you have been experiencing this issue, please send an email to helpdesk@cebeco2.com.ph with the subject "Email Verification Issue" along with your Account Number and email address.

  • mildred Avatar
    mildred - 1 month ago
    Hi, I wonder why i can't check my billings in your website. I always used to do that since I registered my account in online. Please could you tell what's happen on this.Thanks

    CEBECO 2 Avatar
    [Admin] CEBECO 2 - 1 month ago
    Hi mildred, we're sorry for the inconvenience you're experiencing, please send an email to helpdesk@cebeco2.com.ph with the subject "Account Recovery", also provide your Account Number and active email address.

  • Katrina Marikit Avatar
    Katrina Marikit - 1 month ago
    akong complain is..nganu mg cge ug brown out kda adlaw/gabie or udto? knang tag seconds ra..ng flactuate na?sir, need jd nko ang reason ky mo report ko kda off sa kurente na murag christmas light..pawg siga pawg..dawat rmn namo kna mg post mog notice..pro this past few days ng cge nlng gyud ug pila ra ka seconds..madaot among trabaho much more among appliances..i hope to get an answer to this. thank you!

    CEBECO 2 Avatar
    [Admin] CEBECO 2 - 1 month ago
    Hi ma'am Katrina, Nagtaod kita ug mga protective equipment sa atong mga linya. Gitawag kini ug "Auto Circuit Recloser". Usa kini ka self managing equipment diin may kapasidad sa pagbalik sa napakgang nga kuyente nga Transient o luumalabay lamang. Kon adunay pagkasabod sa kuryente gumikan sa animal contact sama sa mga langgam, kabog ug tuko, bati nga panahon ug pagkilat-kilat, o pagbag-id sa mga sanga sa kahoy, AUTOMATIC na nga mabalik ang kuryente ug dili na mano manong irestore sa atong lineman. In short mapadali ang pagbalik sa serbisyong elektrisidad.

Your message is required.

E-Boy
Report A Complaint
Untitled-3